parochieblad

Zoals uit de hoofding blijkt is het Parochieblad, "Kerk en Leven" bestemd voor vier parochies, namelijk Houtvenne, Ramsel en Westmeerbeek

In het Parochieblad, "Kerk en Leven" lees je alle nieuwtjes uit onze parochies. Je vindt er de aankondigingen van de vieringen, maar ook van alle andere parochiale activiteiten. Daarnaast komen er ook verslagen in van feesten, vergaderingen, vieringen,... . Kortom als je alles wil weten van de parochie dan lees je het parochieblad.

Naast het nieuws uit de parochie kan je er ook heel wat in lezen over de federatie, het bisdom, de wereldkerk. En dan zijn er ook nog de algemene artikels die ons bij het denken van deze tijd willen houden.

Het is zeker de moeite waard om een abonnement te nemen

De herabonnering gebeurt normaal in de maanden oktober en november.

Een abonnement kost € 38,00 per jaar en gaat in met het nieuwe jaar. Een steunabonnement is ook mogelijk: € 40,00 of ....
Neem je een abonnement in de loop van het jaar dan kost het €4,00 per maand dat de jaargang nog loopt

Je kan je abonneren tijdens de permanentie op de pastorij
maar je kan ook het verschuldigde bedrag storten op rekeningnummer

BE86 7330 4530 1050

Parochieblad

Houtvenne – Ramsel - Westmeerbeek

Na 14 dagen krijg je dan het blad met "het goede nieuws" in je brievenbus.

TEKSTEN VOOR HET PAROCHIEBLAD

Als je teksten in het Parochieblad wil laten verschijnen dan moeten die minstens 14 dagen, op maandag, voor het verschijnen bij de redactie binnen zijn.
Deze teksten en eventueel foto's bezorg je best aan Renilde Haesevoets, de plaatselijke eindredacteur: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

UW PAROCHIEBLAD NIET ONTVANGEN?

Normaal vind je wekelijks op woensdag je vertrouwde parochieblad in je brievenbus. Toch durft er al eens iets mislopen.
Wat doe je dan?
Heb je woensdag, na de postbedeling, geen Kerk en leven ontvangen, meld het dan zo snel mogelijk aan Halewijn, uitgever van Kerk&Leven.

Hoe melden?
De snelste weg om dit te doen is via www.kerkenleven.be/nietontvangen. Vul het online formulier in en verzend het. Vervolgens komt het bij Halewijn terecht, zij sturen je een nummer na en dienen een klacht in bij de post.
Een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. kan ook. Bezorg aan Halewijn je adresgegevens en het abonneenummer ( de 8 cijfers die boven uw adres staan afgedrukt)
Heb je geen internet? Geen probleem. Je kan ook rechtstreeks telefoneren naar de dienst parochiebladen op nummer 03 210 08 30. Eén van de medewerkers daar dient dan een klacht in bij de post en vraagt om je blad zo snel mogelijk te bezorgen. Als je klacht voor donderdag 11 uur bij de dienst parochiebladen toekomt, is de kans groot dat je reeds op vrijdag een blad in je brievenbus vindt.

Wat moet je meedelen?
abonneenummer
naam en voornaam
straat en huisnummer ( en eventueel busnummer)
postcode en woonplaats

HOE ADRESWIJZIGING MELDEN?

Velen onder jullie hebben een nieuw huisnummer gekregen. Dat betekent een adreswijziging, ook voor je parochieblad. Als je deze adreswijziging nog niet gemeld hebt, doe het dan zo vlug mogelijk.

Hoe?

- via het formulier op www.kerknet.be/abonnement-verhuis
- of telefonisch op 03 210 08 30
Meld hierbij het oude en het nieuwe huisnummer en je abonneenummer (de 8 cijfers die boven je adres staan afgedrukt).
-
-Of heb je liever dat wij dit voor je regelen? Dat doen we graag. Bel dan naar de parochie 0484 85 10 18 of mail dezelfde gegevens als hierboven naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

2024  parochiewestmeerbeek   globbers joomla templates